|
|
|
|---|---|
cdabox |
Halloj Jag har köpt en Hamann växelspaks knopp från det förträffliga X-Style, bara det att det går ju inte att ta loss växelspaks knoppen som sitter orginal, nån som vet hur man gör ? |
|
Spjärna med armbågen och dra rakt upp bara... Men akta näsa och panna!!!!!! -------------------------------------------- Länk |
|
cdabox |
Jag kan säga så här vi provade, den lossnar inte, höll tom fast själva spaken under damasken med en stor j-vla polygrip och drog sen. Den lossnar inte. 3 man som har provat. BMW har lyckats för bra =) |
|
Har du kollat att den inte skruvad i "toppen"? Den är inte det på min men man vet ju aldrig... Annars är det nog bara fortsätta slita :) -------------------------------------------- Länk |
|
|
Den ska inte vara skruvad eller nåt sånt, utan den sitter helt enkelt så djäkla hårt att man tror att nåt är fel, men det är bara att dra tills den lossnar. Lägg i en växel, ta tag i knoppen och dra som själva f-n. Akta som sagt tänder, skalle, tak m.m. Finns folk som råkat ut för otrevligheter, den släpper bara plötsligt utan förvarning. |
|
cdabox |
oki doki...tack snälla då slänger jag i backen, där sitter den hårt =) o så får jag dra helt enkelt. Men de på x-style, de var killar med feta biceps o de fick inte loss den =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.