|
|
|
|---|---|
|
Någon som har v-tech mappad sin bil? Ska iväg och optimera min Bmw 530D F11. Någon som kan berätta lite om hur de är? Tack på förhand! | |
| Inte för att verka dryg men finns verkligen oändligt med trådar om du söker på tex vtech Länk | |
|
Haha nej det är lugnt:) Jag hittar inget om 530D? Jag vill veta lite mer om sakerna håller. Inga missljud elelr vibrationer vid gaspådrag i uppförsbackar osv. |
|
|
Mappade min f25 3,0d hos v-tech och är otroligt nöjd 😊. Du kommer få en helt ny bil med galet vridmoment. 😁 |
|
|
Hej mannen74:) Har du en manuell eller automat? Du har inga konstiga vibrationer eller missljud när du gasar på där det är tungt t.ex en uppförsbacke eller liknande? Gjorde du steg1? Vilken stad gjorde du det i? Tacksam för svar:) |
|
|
Hej, har inga problem, bilen går kanon 👌 Har automat Blev steg 1 Gjorde det hos dem utanför Södertälje |
|
|
Mappade farsans Merca 220 CDI 2012:a V-tech där det utlovade ökningen skulle gå från 170hk / 400 nm org. till 240hk / 580Nm , där vi bad att få betala för en dynokörning , men de vägrade då det inte kändes någon skillnad alls mot org, så vi antog att programvaran inte hade tagit riktigt, har hänt mig själv när jag mappat trots det står sucessful, så efter lite krigande gick de med på att åka till westberga ist och dör la de in en ny programvara, men teatkörde den inte. Vi hömtade bilen, och man könde minimal skillnad, men går inte alls som en en 240/580 nm motor borde. Säg att det gav 15 hk /30 nm max kanske, så uppskattade glädjesiffor är det helt klart på många av de bilmodeller de listar! Tråkigt men tror inte det finns många som kan visa med en bönkning sitt utlovade resultat. Tuning Chip / TurboCenter är lika, det vill helst inte bänka efter de har gjort en optimering trots betalning och ger lite rabatt ist, då de vet att bilen inte får den effekten som uppges. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.