|
|
|
|---|---|
|
Dags att avyttra pendlarbilen: Karmosinröd 318d -09, manuell. Snikspecifikation enligt nedan: Production Date: 2009-03-04 4CG Int.strip Satinsilver 2SX Alloy Wheels Multi-spoke 282 3AC Trailer Tow Hitch 386 Roof Rail 4AE Armrest Front Retractable 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 470 Child Seat Isofix Attachment 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 507 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 534 Automatic Air Conditioning 540 Cruise Control 663 Radio Bmw Professional 7RS Comfort Package Jag är andra brukaren och den har ju alltså hunnit rulla 34 000 mil på mindre än 8 år vilket ger ett snitt på runt 4250 mil/år, inte så mycket stadskörning med andra ord =). Tycker skicket är bra relaterat till milen. Jag har ju mest kört själv de 21 000 mil som jag ägt bilen. Men det är klart att den är rätt blästrad på huven... Vad tror ni man kan ta/få? //Stenback | |
| Ca 45-50" är min gissning | |
|
koffa: Jag lovar att återkomma här när den blivit såld. Jag tänkte sälja den nybesiktigad och nyservad och hoppas på något mer än 45-50'. Marknadspris är ju det pris som marknaden är beredd att betala och jag har inte bråttom, med ett annonspris på runt 60' så är jag med marginal "billigast på blocket" om man söker en E91 LCI. Nu är ju visserligen inte blocketpris = försäljningspris i de flesta fall... men vi får se! Återkommer! |
|
|
La ut annonsen i maj och det har varit segt. De som väl tittat på bilen har inte haft något negativt utan alla har tyckt att den varit fräsch. Igår släppte jag dock iväg den för 45'... Case closed! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.