|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Har nu ägt en svart 430ix -16 sedan december. Har lagt till performance sport avgas och tonat bakrutorna.. Nu är jag sugen på ett par fälgar (redan hittat vilka jag ska ha), och även en främre läpp och vinge. Mejlade en snubbe som jag känner på BMW och frågade om pris o lite annat, och dom ville då ha runt 29000 för båda två samt installation... Då har jag hittat en sida som enligt mig har rätt snygg vinge och läpp, skulle bara behöva råd om någon vet ifall sidan är äkta och att grejorna passar bilen.. Så att man inte får något som är någon centimeter för kort/lång.. Här är sidorna på det jag tänkt på! Länk Länk | |
|
Ber om ursäkt! Sista sidan jag länkade var fel... Här kommer rätt läpp! Länk |
|
|
CNA är "välkända" kopior, inte i närheten av samma kvalité och passform som original. Ska du köpa kopior så gör det via ebay och betala med Paypal, då har du ett bättre skydd om saker skulle strula. Finns annars en tråd som heter något i stil med "delar till M2", där finns det några återförsäljare som säljer original billigare än i Sverige. |
|
|
Hej! Skulle du kunna länka mig dit? Verkar inte kunna hitta den sidan :) |
|
|
Självklart! Länk |
|
| Lite nyfiken på avgassystemet. Är det stor skillnad, är du nöjd, vad kostar det? | |
|
Om man jämför avgaset på mitt och farsans 440i med performance avgas så är det klart att det är skillnad, den smäller så fort den växlar upp eller ner, öppet eller stängt.. Men om man ska jämföra min 430 innan och efter sport avgaset så är det enligt mig rätt fet skillnad! Innan var det endast få, fjuttiga smällar när man startade bilen och den lät inte speciellt mycket alls, comfort eller sport+.. Men med så smäller den rätt bra och låter enligt mig väldigt bra! Mycket mer "bas" om du förstår hur jag menar, låter mycket mörkare, man känner liksom i hela bilen.. haha du får ursäkta min förklaring, är inte speciellt duktig på att förklara sånt här.. 😅 Men ja, jag är nöjd med avgaset, tycker att det verkar bli bättre och bättre med tiden, första dagen tyckte man ändå att det blev rätt stor skillnad, men jag kan säga att idag, 2 månader senare så låter det mycket bättre än då! Pris låg omkring 11000 om jag inte minns fel! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.