|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vad är rimlig pris för denna? Länk Tack på förhand. | |
| Ett slutpris på runt 100k tror jag är ganska rimligt. | |
|
Billigaste motsvarande på Blocket kostar 140'. Dock säljs den av firma så nånstans 10-15% under det. 120-125 kanske. Inte så lättsåld modell dock, alla ska ju ha diesel och automat numera. ------- //Lövet |
|
| Verkar visserligen som att priserna på 3-serie har svårt för att sjunka på blocket. Känner till två styck tämligen likadana bilar som denna som såldes för lite drygt ett år sedan. Både slutade runt 120k och hade gått mindre än denna. Dom var ju dessutom ett år nyare när dom såldes. Intresset för bilarna beskrevs som lågt av båda säljarna. Därav min värdering på runt 100k. Men det kan säkert gå att få lite till om man har en bra annons och lite tur med tajmingen. | |
|
Kanske finns det någon person därute som är som jag. Jag sökte specifikt efter en manuell bensin sexa. Väldigt allergisk mot diesel, dock förstår jag om man åker många mil/år, annars hör diesel hemma i lastbilar och traktorer :p |
|
|
Håller med GE, runt 100 tkr. Några tusen extra om du råkar hitta "rätt" köpare. Konkurrensen på Blocket just nu: Länk |
|
| Vet nyligen om en 320dAT -10 med 9500 mil. Lite mer utrustning som Navi, 19" som såldes för 125-130'. Den här bör nog ligga under den. | |
|
Lite mindre än vad jag hade trott/hoppats på :/ Runt 125-130' hade jag hoppats. För runt 100 är det lika bra att behålla. |
|
|
Finns en identisk som din på KVD just nu. Förväntat auktionspris 95-110 tusen. Det brukar ligga över privatpriserna eftersom de erbjuder finans och garantier. Länk Ser att ditt högra bakre hjulhus har fått lite "kärlek" också. Kanske kan du se om du kan åtgärda det via Länk eller liknande. Så slipper du att någon försöker pruta på grund av det. Brukar kosta 1500 kronor ungefär. ------- //Lövet |
|
|
Japp...mer eller mindre identisk! Tack för länken, den skall jag följa. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.