|
|
|
|---|---|
| Har precis köpte en 525d e61 LCI -09. Har hifi system professional dsp. Funkar fint att parkoppla med mobilen och använda telefunktionen, men jag undrar om jag tex kan spela musik via bluetooth? | |
|
gå in här Länk och skriv i bilen VIN:nr så ser du vilka funktioner som stöds. tror inte den stödjer musik via blåtand men som sagt gå in där så ser du. |
|
|
Hej! Har du USB+AUX så kan det fungera med Tune2Air. Jag skaffade en själv och den fungerar kanon. Owjan |
|
| Usb & aux finns. Får kolla upp Tune2air, tack för tipset. | |
|
Jag rekommenderar start att köpa en blåtandsmottagare för musik från www.mycarly.com Jag köpte den där, och den fungerar riktigt bra. Lite lägra volym än det är på radion, men bra kvalitet på ljudet. BMW mach frei!! Wenn sie arbeiten |
|
| Och en länk till Puttes idé för att underlätta sökandet: Länk | |
|
Puttes 90 > Kan du styra musiken via iDriven? /Owjan Owjan |
|
|
Kör med sladd på min iPhone, kan styra Spotify på idrive. Funkar inte styra via bluetooth. Crille |
|
|
Crille-Boy, vad är det du kan styra på Spotify med sladd som inte går med blutooth? Jag byter låt via blutooth, men kan man göra mer med sladd ikopplat? |
|
|
Byter låtar på idrive när den är uppkopplat med bluetooth, med sladden fungerar sök funktioner på telefon från idrive. Måste starta connected drive på telefon när du sätter i sladden. Crille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.