|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har flyttat till Thailand. Har för närvarande en Toyota Yaris men vill skaffa mig en bättre bil också. Har då fått syn på X1 E84 som det faktiskt finns en hel del här. Har tänkt mig en 20D 2012-2015 och jag vill gärna ha bra extrautrustning. Kan ni hjälpa mig så jag får klart för mig vad som är std och vilka tillval som finns? Är blåtandstelefon std? Är xenon std? Finns dynamisk farthållare som tillval, dvs med radar. Hade det på min 2013 Golf, helt underbart? En annan liten finess jag hade på min Golf, en knapp, så handbromsen går in automatiskt när man stannar, bara att gasa så går den ur (automatväxel förstås). Finns den funktionen? Tyckte jag såg på en X1 här att den kan parkera själv, när kom det tillvalet och vad är den korrekta benämningen. Vilka tillvalspaket finns och vad innehåller de? Jag skulle verkligen uppskatta stort om ni orkar hjälpa mig med detta. Hälsningar Anders | |
|
Jag tror mig ha funnit att backsensorer är standard. Sen ser det ut som att läderklädsel och motorsäten är standard, i allafall här. Tillval som jag sett: keyless, startknapp, navi, paddlar, farthållare Hälsningar Anders |
|
|
Alla marknader har olika standardutrustning, så det är omöjligt att svara på... Hade en 23D -10 med all utrustning som gick att få. Parkassist samt adaptiv farthållare fanns inte då iaf. Xenon var inte std i Sverige iaf. Handbromsen var en hederlig krycka. Panoramaglastak är underbart, paddlar värdelöst på en diesel. Keyless är också bra samt H/K ljud. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.