|
|
|
|---|---|
|
Jag har ett skumt problem. Jag har två nycklar till min 540. Jag har bytt batteri i den ena och initierade den mot bilen. Till min förvåning fungerar då inte nyckel 2. Då initierade jag den också utan problem men då fungerar inte nyckel 1 plötsligt. Jag kan alltså bara ha en nyckel i taget som fjärrfunktionen fungerar på. Skumt, någon som varit med om något liknande? Mvh Ola Min bil: Länk | |
| Du måste initiera nycklarna inom "ett visst tidsspann"... | |
|
Rekordsnabbt svar, tack Dawwe! Gjorde det faktiskt i snabb följd. Typ 10 sekunder. Ska prova att göra det ännu fortare. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Tackar Dawwe, gick ut och provade och gjorde båda nycklarna i snabb följd och saken är nu biff. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Forumets snabbaste fix nånsin :D? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det har hänt att man tänker fel, så man stoppar i nyckel två i tändningslåset också, vilket men inte ska, då får man problemet som du hade Ola att bara den ena nyckeln funkar. Fråga mig inte hur jag vet hehe. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Japp, nio minuter! Hasso, gjorde nog precis det som du säger vid första försöket ;-) Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.