|
|
|
|---|---|
|
Hej allesammans, Nu är det som så att jag kommit över en m-sport front till ett schysst pris. Har lackat och tänkte montera till våren. Nu är det som så att det är endast kofångaren, inga mer tillbehör än dimljus och njurar. Därför tänkte jag fråga här om det behövs något mer inför montering. Har nämligen touring modellen, så det har ej suttit m-sport på innan. Tack för svar! Mvh, Leo | |
| Är du inte rädd för att det ser roligt ut med enbart en M-sportstötfångare fram? | |
| Inte alls, personligen upplever inte jag skillnaden på sidor så hemskt stor. Sen är bilen svart så skillnaden blir inte monumental heller. Sen kan man ju alltid fortsätta att köpa delar om man vill! | |
|
Jag har eftermonterat ett helt M-sport paket på min F10 pre LCI. Värt att tänka på är att krockbalken fram är för stor och måste bytas ut. Jag fick med rätt till min. Sedan stämmer inte plastskydden under motorn helt överens och man får vara lite kreativ om man inte köper nya såklart. Annars är det inte så problemfyllt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.