|
|
|
|---|---|
|
Satt o kolla lite på realoem på diverse delar. Hitta då detta nr 4:Länk. Har aldrig hört om tidigare på E90/91 däremot så verkar ju F10/11 ha kylargardiner,kanske F30/31 också har? Det står ju CO2 package o vad jag kan se så enligt vindecoder har jag detta (paket) Iofs heter det S1CB i utrustningslistan på bilen. Saknas ett A i beteckningen på paketet. Nån som har lite info om detta? | |
| Gick ut o kolla o visst satt det kylargardiner (skäms) :-( | |
|
Jävligt roligt inlägg, garva så soffan hoppa... 😂 Sorry, hoppas du inte tar illa upp, var nog inte menat som roligt? Tack för dina inlägg 😁 |
|
| EVO: Så lite så ;-) | |
|
Dock så här vintertid är det ju ändå inte en helt orelevant fråga ;) Jag har originalmonterad dragkrok på min E91 så där har jag inga sådana, Även om det förmodligen inte skulle skada att faktiskt ha det många gånger. Dock på E61 så ska det (iaf om man tittar enligt realoem Länk ) sitta sådana men sitter inga! Ser ut som att det faktiskt har suttit något där tidigare men verkar inte sitta kvar iallafall :/. |
|
|
Ok! Jag satt o luska lite mer på realoem. På N47N motorn verkar dom tagit bort spjällen?,lustigt! Nr:4 sitter som sagt på min kärra men Nr:5 på:Länk Har jag ej på min bil. Det hade ju varit ännu bättre då det e bra mycket större luftinsläpp där mot kylaren etc. |
|
|
Nån som har en diesel E90/91 o kan kolla om dom har nr:5 som jag länkar till. Vore intressant bara o veta. Bilder på nr 5:Länk |
|
| Jag har N47 e91 318d 12/08 och mycket riktigt sitter det galler bara överst inte nederst vid laddluftkylare. | |
| Tackar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.