|
|
|
|---|---|
| hej jag undrar om det är någon som vett vem som har tillverkat fronten jag har på min bil? bild finns i galleriet läsarnas bilar 323i -86 magnus söderköping. | |
|
Här är länken för er som inte orkar klicka... Länk ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
Inte många som tycker om den fronten... Men varför vara som alla andra för... Modigt av dig mgellerstedt :) ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
ant |
är det inte en amerikansk front? jag kanske är helt ute och cyklar, men jag har för mig att kompis pratade om det förut. typ samma som volvo 240 hade i amreika?? |
|
Det är en Kamei front, är ganska säker på det. Mvh Abbe Länk |
|
|
tack abbe har du hemsidan så ja kan ta mig en närmare titt på den ??? Kamei's hemsida alltså.. |
|
Deliq |
Minns att MotorNord sålde sådana fronter i slutet på 80-talet, kanske även in på början av 90. Kolla med dem, de kanske kommer ihåg gamla synder... ;-) M V H // Deliq ______________________________ Nu med bilder: Länk Länk *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
|
Prova här: Länk Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.