AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.341

Vart hittar jag utrustningslistan

Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Jag har varit utan BMW ett tag nu och har glömt bort det mesta känner jag =/

Jag har för mig det fanns någonstans man kunde läsa vad som var standardutrustning på specifik modell och utförande, svensksåld tex. Någon som känner igen vad jag pratar om?

Det är alltså inte den individuella utrustningslistan man får fram när man söker på chassienummer jag söker.
Denna kanske.. Länk

///Micke
js
1.930
jsn
i5 m60 -24
Det finns ju "produktkataloger" för de olika modellerna, är det det du är ute efter? Dessa bör du hitta här någonstans, beroende på vilken modell du är intreserad av Länk
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Jag behöver veta på en gammal bil, M5 -99 för att va exakt.

Jag är ganska säker på att jag hade en lista på vad som va standard på min svensksålda 745 -02. Jag hade de på print. Det va all möjlig utrustning listat på flera sidor inkl färgval, unredning etc, sen till vänster va det markerat om det va standard eller tillval. Känns som nått från BMW. Hum..
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Micke Olssons länk ovan är utmärkt för ändamålet. Ange sista sju tecknen i chassinumret i rutan en bit ner bara...

/Masten
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Tack, men det är inte det jag är ute efter.
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
My bad, nu är jag med! Här kan du nog hitta vad du söker; Länk

Inte riktigt i det format du efterfrågar dock.

/Masten
js
1.930
jsn
i5 m60 -24
Se om du kan hitta gamla prislistor över extraturustning för den bilen. Jag gjorde ett par snabbgooglingar och får då fram nuvarande prislistor Länk men någon borde ha kunnat lägga upp gamla listor någonstans. I dessa prilistor framgår huruvida viss utrustning var standard på olika versioner eller kostade extra.
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Masten,

Tack för den! Som du säger inte i det formatet jag minns min 745 men innehållet var fullt tillfredsställande.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.