|
|
|
|---|---|
|
Hej! Räcker det med den här utrusningen eller saknas det något? S1CA Selection of COP relevant vehicles S1CB CO2 package S230 Extra package, EU-specific S248 Steering wheel heater S255 Sports leather steering wheel S258 Tire with run-flat functionality S2K2 BMW LA wheel, V Spoke 328 S2PA Wheel bolt retainer S2VB Tire pressure display S386 Roof railing S3AC Trailer coupling S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior mirror with automatic-dip S481 Sports seat Vehicle options S494 Seat heating driver/passenger S4B9 Interior strips, alu, satin-polished S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S534 Automatic air conditioning S5A1 LED Fog lights S609 Navigation system Professional S676 HiFi speaker system S698 Area-Code 2 for DVD S6AC Intelligent emergency SOS call S6AE Teleservices S6AK Connected Drive Services S6AP Remote Services S6NS Convenience phone, expanded Smartphone S6UH Traffic Information Vehicle options S842 Cold-climate version S850 Dummy-SALAPA S853 Language version English S885 On-board vehicle literature Swedish S8KA Dummy-SALAPA S8SM Car ident. number visible from outside S8TF Active pedestrian protection S8TG Thiefproofing device S993 model year code in VIN S9AA Outer skin protection Vehicle options S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S205 Automatic transmission S316 automatic trunk lid mechanism S4U2 Driving experience switch incl. ECO PRO S548 Kilometer-calibrated speedometer | |
| Glömde skriva att det gäller en BMW 520d-2016 | |
|
Klimatkomfortvindruta hindrar att man blir bländad av xenonljus och tar bort 60% av värmen från solljuset på sommaren, svalare framtill i bilen. Larm är tillbehör numera. Ställbart svankstöd är skönt. Fjärrstyrd kupevärmare är bonus tillsammans med rattvärmen och det mest skrapandet är ett minne blott. Elvärmare funkar med. Vettig spec annars. Asken |
|
|
Tycker också att det ser ut som en trevlig spec. Eventuellt hade jag funderat på komfortstolar och ytterligare en höjning av ljudsystem till H/K. Själv så brukar jag också alltid ta bort modellbeteckning bak, kostar inget extra. X-drive? |
|
| Själv skulle jag ha väldigt svårt att äga en 5-serie utan komfortstolarna, annars bra spec. Dieselvärmare som Asken nämnde är ju underbart också. | |
|
mården, den är X-drive Bilen är ca: 10 månader gamla så det går inte att ändra på något. Har gåt ca:200 mil. Vad tycker ni att den är värd? |
|
| Läste nu att den har komfortpaket. Vad ingår i den? | |
|
Takrails, klimatautomatik, PDC fram och bak, Bluetooth och usb och automatiskt avbländningsbar innerbackspegel ingår i komfortpaketet. Sen om utrustningen räcker till är det bara du som kan svara på då det ju är du som ska köra bilen. :-) |
|
|
OK Vad tycker ni om priset. Han vill ha 330.000kr utan vinterdäck. |
|
|
Jag får de för 330.000kr med nya vinterhjul. Vad tycker ni? |
|
| Spontant känns det som ett kanonpris! | |
Transocean |
Smaken är som baken, det viktiga är att bilen har bägge Salapas!!! S850 Dummy-SALAPA S8KA Dummy-SALAPA |
|
danielb Jag tycker också att det är bra pris. transocean Salapa, vad är de för något? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.