AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.061

Stötfångare bak nedre del

Hej

Blivit påkörd och fått lite smärre skador på bilen. Är osäker på vad delen heter för att kunna beställa ny del om de överhuvudtaget går. Bifogar bild på länk där jag visar vilken del som måste bytas ut. Det är en f11 2013. Länk

Det är den nedersta delen jag behöver endast av de fyra delarna på bilden. Den klickas bara fast på stötfångaren men några av clipsen har gått sönder så den hänger just nu. Tacksam för hjälp.
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Frågan är alltså om det finns nåt som säljer endast den delen, så du slipper betala för delarna du inte behöver? Eller vill du bara veta vad den heter?
Både och Grelle. Behöver bara den delen och vill se om man kan beställa den. Går de inte sp får jag ju ta de på självrisken då hela paketet kostar mer.
js
1.930
jsn
i5 m60 -24
Vad är det för bil, typ motor, M-sport etc?
Tittar lite snabbt på realoem och hittar denna för en 520d ej Msport Länk resp denna för Msport Länk
520d -14. Mpaket. Tack jsn. Kan man beställa från den sidan?
Länk
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
realoem.com är BMW:s egen reservdelskatalog - så delen finns att köpa hos närmaste BMW-handlare, som kan kolla så att det är exakt rätt del till din bil.

Om det bara är ett clips som är trasigt - går det inte att limma "osynligt" från insidan?
Det är ju ingen del man normalt sett demonterar och återmonterar efter den har monterats på fabriken!

Mvh
Johan B

BMW – Weltmarke aus München!
js
1.930
jsn
i5 m60 -24
De länkar jag angav gäller pre-LCI då det stod 2013 i första inlägget, om du har en LCI M-sport så är det (förmodligen) denna du skall titta på Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.