|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ojdå... Vad är/var det för bil... ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
518 slowmobile: Känner igen det där med morsans bil.. Första kvällen var jag ute och körde med den. Gissa vad som hände om inte ett motorfäste small, och det på en bil som var två år gammal och nyservad. Servicenissarna hade missat att det satt löst och det råkade gå av när jag skulle backa upp för polarens infart. Kul att ringa hem och berätta det.. Köp aldrig Ford! Grattis på dig! |
|
|
Grattis! Mvh Tomas 735iA -88 |
|
| Själv rasade jag avgassystemet (efter grenröret) på min Volvo 744 första dagen jag fått kortet....inte så oväntat dock...det var genomrostat! Ett par veckor senare så gick kopplingen åt h*lvete ;-) 0-100 gick med defekt koppling på c:a 45 sekunder *lol* Sedan sålde jag bilen... | |
| ....efter att jag bytat koppling och avgassystem, ska kanske tilläggas! :D | |
|
Grattis!! underbar känsla.. Ställ inte till det för dig nu bara../Ante |
|
518i slow mobil |
Det va en golf -01... Väjde för ett rådjur och en mötande bil... Plöjde ner en 20m hög lycktstolpe och rullade runt ner i diket... En säker bil dock, jävligt säker, fick bara lite skrapsår och passagerarna fick inget alls... Hur hade det gått med en bmw då? Inget alls, tror jag iaf... så nu får hon köpa en ny... =) E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
Bra början med andra ord! :D Skoja, trist att det hände...=( /Manray/ |
|
|
Se till att det blir en BMW hon köper :) ---------------------------------------------------------------------------- Min E30: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.