|
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Har AV IN/OUT i armstödet. Någon som vet om man kan "koppla" om trådarna lite så det blir AUX in så slipper jag dra kabel plus att då får man ju ett snyggt originalingång? Läste att AV är mono men det kanske beror på ingång och inte kabel. Om det går skulle lite länkar/ifo tas emot tacksamt. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
| Vilken bil gäller det? | |
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Åhh! Sorry. X5an. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
| Det är bara mono in i TV-inputen på E53. Placeringen av uttaget är lite olyckligt om man har barn med, de sparkar gärna av kontakten där den sitter. | |
Mono in - ja men frågan är om man kan ta den kabeln där den går in och flytta den till AUX eller går det bara en "monotråd" till enheten? (OBS! Jag är totalt torsk (läs: newbee) på elektronik - kortsluter vid lampbyte :)) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
| Jag tror att ingången på TV-modulen är mono. Det går eftermontera "riktig" AUX förhållandevis enkelt, lite beroende på vad du har för prylar ombord nu. | |
| Tex Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.