|
|
|
|---|---|
|
Jag kör mycket i mörker och hade önskat mig ett bättre helljus. Frågan är bara hur? Montera på stora extraljus i fronten vill jag ej, utan det ska vara en diskret installation. Har ni några tips på hur man kan göra? Har sett en del som monterat extraljus innanför grillen. Inte så dumt kanske, men jag tror inte det går på en F11 från 2016. Det sitter "luft galler" som öppnar och stänger efter behov, jag tror inte det får plats några lampor där. Har ni några andra idéer? | |
Transocean |
Det finns lampor som lovar 50% 100% osv bättre ljus. I bästa fall får du 20% extra samt kortare livslängd. Håller med, extraljus är fula. Tvätta strålkastarna så ofta du kan, ger också bättre ljus :-) |
| Faktum är att rådet att tvätta strålkastarna ofta är både billigt och bra. Det behövs förvånansvärt lite smuts för att ljuset ska bli påtagligt sämre. Spolningen är inte till mycket hjälp. | |
|
Här i Luleå rullar det F11 med extraljus innanför grillen. Du kan ju prova ringa Englunds bil i luleå (Aukt bmwhandlaren) och fråga om det går och vilken lampa de vill sätta in. //RX 450h -12 |
|
|
Om inte strålkastarglasen är rena så försämras ljuset. Att tvätta av dessa regelbundet är en självklarhet. Jag är mer ute efter någon form av extraljus montage, men det ska vara så diskret som möjligt, men samtidigt så ska det ge ett bra tillskott av ljus. Finns det inte någon här som har extraljus på sin F11? Vad tror ni om led-ramper? |
|
| Kanske?Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.