|
|
|
|---|---|
|
Jag har några koder som inte finns med i listan som fins här på BMWPower, dessa är: 051, 080, 083 och 879. Är det någon som vet vad dom betyder? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kollade på utrusningslistan jag har för -99 E39 den börjar på 210 slutar med 999 som är olika comfortpkt.Men inga av dina koder finns med?? MVH Hasso |
|
Okej... hur kan man få reda på detta? Kanske skall ringa BMW och fråga? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Gör så du och berätta vad det var för nått. MVH Hasso |
|
879 är "Deutsch/betriebsanl. /serviceheft" Tolkar jag som att bilen levereades med Tyskmanual och servicehäfte. |
|
|
Det sistnämnda är rätt fann den i en utrustningslista, men de andra kan jag ej hitta. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Är det någon ide vart man kan få reda på detta. BMW i svergi vet inte vad det betyder... de säger att det inte har några uppgifter på koder under 200. Någon ide? mvh // Jocke |
|
|
Var hittade du dina koder? Jag har koder på min bil från produktionsspecifikationslappen som låg i bilen. Där står det i klartext på tyska vad koderna betyder. Dock har jag inga av de koder du skriver om. Mvh |
|
|
Under pasagerar stolen så finns det en liten lapp instucken med lite information om bilen om när den är tillverkad osv... smat en lista på alla utrustnings koder som den är orginal utrustad med. Min har nästan alla utrustningskoder men det är som sagt några som jag inte vet vad de betyder. |
|
|
Jag skulle vilja ha samma lista ( Länk ) på Svenska. Någon som vet var man kan hitta den? _____ Micke Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.