|
|
|
|---|---|
|
Japp då har man bytt mätarhus i 325:an(-92 Aut.).Alla mätare hade dött. Jag köpte ett mätarhus till en 320-92.Det hade inte identiskt nummer som det gamla men det ser ju exakt likadant ut.I allafall så plockade jag dit eländet och det funkar bra. Men är det nån som vet av er därute om det är nån skillnad mellan ett mätarhus från en 320 och en 325.Jag menar,så att den inte visar fel hastighet eller varvtal osv? Sen en annan sak:Min 325:a är ju en automat och har en lampa som lyser vid automatfel.Det mätarhuset som jag köpte var från en manuell bil.Jag skruvade ändå i en lampa i den tomma platsen i det nya huset.Men när lyser den?Varje gång man startar(som tex ABS lampan som slocknar efter en stund) eller bara vid fel? Har inte tänkt på det förut men nu blir man ju lite misstänksam när man precis har köpt ett nytt "hus"... M.v.h Johan | |
|
Du märker nog om du får automat fel :) ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
Jo det är sant så den lampan kanske kvittar.Men att ta ett mätarhus från en 320 till en 325 ,är det ok.Det finns ingen skillnad på dom som har nån betydelse?Typ att jag får ett felaktig hastighet eller varvtal.Och ekonomimätaren..... Ja,det är ju inga livsviktiga frågor direkt men är det nån som har en tanke om det hela så är jag tacksam. /Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.