|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Har kollat runt lite på olika bilförsäkringar till min F11 -14, manuell och utan 4-hjulsdrift och 1500mil/år. Jag bor i Skåne. Länsförsäkringar vill då ha 5400kr för helförsäkring inkl mer försäkring., mycket men verkar vara klart billigast. Någon annan som har annat försäkringsbolag att rekommendera? | |
|
Aktsam är billigast för mej. Har väl dock lite sämre villkor än de flesta bolag. /Jonas |
|
|
Tycker det va ett bra pris du fick på försäkringen. Om du höjer självrisken går i regel priset ner. Höjde precis självrisken på min "barnbil" som ungarna kör runt med, betalar 4000:- helår med 2000 mil på en 2005 Audi A4, 2,0 utan turbo så ingen raket. Merförsäkring på den också, utgår från du har Länsförsäkringar, och jag har 20% Guldkund rabatt. Crille |
|
|
5400kr för en F11 är billigt med tanke på alla stöldproblem. ------- //Lövet |
|
|
Tycker också det låter som ett mycket bra pris. Själv får jag betala 7800kr/år inkl MER hos Länsförsäkringar har iofs 2000mil och xDrive. För egen del har jag kollat runt på de allra flesta men många vill ha 10 000kr eller mer. Så du får säkert svårt att komma undan billigare |
|
| Hade skrattat mig lycklig för så billig försäkring. Bor i lägenhet centralt i göteborg med flerbilsgarage. Får pynta strax under 10k/år och då låg de flesta andra bolagen på 15-20k | |
|
Det beror ju lite på var i Skåne du bor. Det är ju lite skillnad på Gladsax och centrala Malmö... :) Jag har själv LF och är nöjd - du kan få ytterligare 15% eller 25% rabatt om du väljer flytta över delar eller hela ditt engagemang till dem. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.