|
|
|
|---|---|
|
Om radiomodul BM54 är äldre än 09/2002 så fungerar inte AUX sägs det. Har lagt mycket tid på att leta information men har inte hittat mycket för min utrustning. Men kanske finns det hopp. Har läst på ett par ställen att det ändå verkar möjligt fast man får offra något av de befintliga ”mode” lägena CDC (CD changer/CD växlare) eller tape (kassettband) för att använda AUX. Hittat en intressant guide här Länk .Problemet är att jag inte kommer åt filen, finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig med detta? Här är till ett annat bilmärke men kanske går det att göra något liknande Länk . Borde finnas fler som är intresserade av detta eller åtminstone har varit. Är det någon här som har erfarenhet eller kan hjälpa mig är jag mycket tacksam. En guide hade varit det ultimata. Andra intressanta länkar Länk Länk Länk Länk Har en fullutrustad E39 530D Touring 02, byggd 10/2001. Har försökt lägga upp bilder på mina komponenter radiomodul BM54, CDC och Monitor så ni ser exakt vad det är. Första gången jag gör ett inlägg så jag vet inte om det fungerar, därför är det extra länkar som backup. Kan jag få AUX med dessa komponenter (eget ”mode” läge)? (Antagligen inte men då hade det varit lätt).Om inte så är jag mest inne på att koppla in AUX tillsammans med CDC och köra CD utan ljud Länk men är det möjlig för min bil i så fall? Är signalen från CDC analog? Behövs det något speciellt? Finns det något färdigt som fungerar som jag missat? BM54 Länk Länk Länk CDC Länk Länk Länk Länk Monitor Länk Länk Länk Bm54 [img]Länk [img]Länk [img]Länk CDC [img]Länk [img]Länk [img]Länk [img]Länk Monitor [img]Länk [img]Länk [img]Länk | |
|
Varför inte köpa ett färdigt kit , detta har utgått Länk namnbyte på företaget tror jag , här är det nya Länk Kostar en del |
|
|
Hej, Det där pdf-dokumentet, som du länkar till på m5board.com, men inte kan komma åt, blir väl tillgängligt om du registrerar dig? Eller går inte det? /Lennart |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.