|
|
|
|---|---|
|
till min bil ? Ska vara i bomull och inte något plast eller plast/polyster materiall . Skall passa till en E36:a (snart dags för vinteravställning) MVH TONY ///M3 | |
|
Det finns BMW original med reservdels nummer: 83 19 0 005 958 (tror det), priset har jag inen aning om. Mvh Abbe Länk |
|
| www.pebe.se är ett tips annars | |
|
phiber, du menar väl bil överdrag eller har jag fattat fel? Mvh Abbe Länk |
|
|
Jo precis ett bil överdrag , för vinteravställningen . MVH TONY ///M3 |
|
|
Då svarde jag rätt ändå förra gången. Mvh Abbe Länk |
|
| Använder ett som andas av modell BUDGE. Det är bra. | |
|
Verkar omöjligt att få tag i ett överdrag utan någon plast/presening historia . Var på mekonomen och tittaded på pebe överdrag men det var delvis med bomull . Och BMW har inte till E36:an ;-( , bara ta fram några lakan och sy upp ett själv . MVH TONY ///M3 |
|
|
EsaPecka. var får man tag i Budge? Är det från pebe? ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
järnet |
Softbond, Tybond och Bondtech. Något av dessa var i något bomullsliknande material och verkade bra, minns inte nu vilket det var. Softbond verkar vara tätt och det är, som du verkar ha insett, inte bra. Jag köpte en gång ett sk silvergarage som jag hade över bilen under några höstmånader. När jag tog av det så hade det bildats kondens mellan plåten och väven i kapellet som var fuktig. Skärmarna hade blivit alldeles knottriga på de ställen där duken legat mot karossen. Bilen stod under tak, torrt och bra men det bildades ändå kondens. ANVÄND INTE TÄTA KAPELL OM BILEN STÅR I UTRYMMEN MED VARIERANDE TEMPERATUR! T.ex. kallgarage, carport eller liknande. Däremot i varmgarage kan det vara ganska ok. Bondkapellen säljs av Jennico ab tel: 0173-300 65 eller 0709 46 50 50. Tala gärna om vilket kapell du valde, även om det inte blir något av dessa! |
järnet |
detta är vad du skall ha: Länk Samma tillverkare som Softbond m.fl. |
järnet |
Hittade en till exklusivare variant: Länk |
| BUDGE finns lite här och var. Jag köpte den faktiskt på Peråkers Speedshop (!!) vid Hammarbykanalen, Stockholm. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.