|
|
|
|---|---|
|
Hej! Befinner mig för närvarande nere i Singapore och fick i dag utan för Marriot hotel se två stycken grymma M3 cabbar modell e46. Jag smet fram för att beskåda skönheterna. Då fick jag till min förvåning se att det satt steptronik automatlådor i dem. Cabbarna var nere så jag är helt 100 på att de var steptroniklådor. Mätarnnålarna var även vita!? Alla andra m3 attribut fanns där som powerdomen i motorhuven, hjälarna på sidorna, 4 st blås etc. Min fråga är om det finns andra versioner av m3 e46 som vi inte har i sverige? Vet att det finns en usa version av m3 e36, kan det vara en sån jag så fast motsvarande i e46? Mvh Johan | |
| Det var inte SMG II dom hade. BMW levererar inte m3orna med Steptronic systemet. Låter märkligt gjort i efterhand? | |
|
Det kan juh ha varit nå m3 stylade bilar...säker på att det var äkta m3:or? // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Kan va som usa modeller av M3 med en riktig automat låda, det är en m3 med en trimmad 325/328 motor "Ju snabbare ni är desto mer långsam är jag" |
|
| Finns ingen usa version av e46. Det ända som skiljer är 10 färre hästar och inget läge 6 med SMG II. | |
| Kanske kan vara individual-bilar? Nån med snuskigt mycket pengar kan ju kitta sin M3:a lite som han/hon vill | |
|
Tjena! Det var ingen SMG II, helt säker. Lådan såg nästan exakt ut som den i min 740. Är väl nån knös som har stylat den själv enl bmw individual koncept. Satt nämligen även dvd skärmar i nackstöden. |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Ice, DIGITALKAMERA.... Vi vill se bilder, är du där, kan du ju köpa en , kostar ju inte så mycket där. |
|
MNS_M3! Amerikaversion av M3 har aldrig haft en trimmad version av 2,5/2,8 l motor. M3 (USA) E36 hade basis samma block som Alpina har i sin B3 3,3l. // Martin |
|
|
okej. jag säger bara vad kompisen har sagt till mig om sin automat m3:a (usa import) Men alpina b3 3,3 kom väll 99-00...? Han har en 95:a "Ju snabbare ni är desto mer långsam är jag" |
|
|
Jag har alltid trott som MNS_M3... Söker DeTomaso pantera Support Your Local Big Red Machine! |
|
M3_BMW |
Mätarnålarna är inte vita på M3:an, dom är röda. Det är säkert bara M3 styling på dom bilarna hade sett. Ännars kan det vara som MNS_M3 säger. Men USA versionen hade väl också röda mätarnålar? BMW M bilar, när du älskar att köra. |
Crusty |
ah, vad jag vet så är en USA M3 E36 en trimmad 328 o inget annat! O den har oxå röda mätarnålar!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.