|
|
|
|---|---|
|
Kan någon förklara för mig följande på utrustningslistan : S6AE. Teleservices S6NS Convenience phone, expanded Smartphone S6WA Instrument cluster, expanded equipment S6WA Instrument cluster, expanded equipment S8KA Dummy-SALAPA S1CA Selection of COP relevant vehicles Detta kommer från utrustningslistan jag slog på VIN på denna länk Länk Dessutom stod det i annonsen: Elektr. Wegfahrsperre, | |
|
BMW TeleServices*: With Condition Based Service, you’ll be automatically reminded of your next necessary service appointment on the vehicle screen. Provided you’ve consented, key vehicle data will be relayed to BMW automatically for analysis. Your assigned BMW service partner will access the information and contact you free of charge to make a service appointment as and when necessary. To access BMW Teleservices, the vehicle must be equipped with the optional Intelligent Emergency Call or ConnectedDrive Services. The service can be deactivated at any time you so desire, and you can change your service partner in the iDrive menu or ConnectedDrive portal. Find out more at www.bmw.com/teleservices S6NS: Bluetooth proffesional med USB anslutning S6WA: Kombiinstrument med utökad omfattning S8KA Har jag på min bil men tror det är nåt som ska bara på bilen, likaså med S1CA Crille |
|
|
BMW Teleservices. Din BMW upprät- tar en direkt kontakt med en auktorise- rad BMW serviceverkstad och anmäler själv ett behov av service. Det sker ge- nom att bilen automatiskt aktiverar ett BMWTeleservice-samtalochföröveralla de uppgifter som är relevanta för servicen. Servicerådgivaren ringer tillbaka, för över- enskommelse om en lämplig tidpunkt för servicebesöket. Genom att den nöd- vändiga informationen redan är överförd, optimeras tiden på verkstaden, för att din BMW snabbt ska komma tillbaka till vägen. www.bmw.se/teleservices Hittade den svenska versionen på Teleservice Crille |
|
|
Ok, tack för det. Men vad är en kombiinstument? Betyder Bloothoth profesional att man kna t.ex koppla fler än en mobil samtidigt? |
|
|
Kombiinstrument betyder det finns några fler funktioner utöver ett ordinarie instrumentpanel. Hade inte det på förra bilen och nu har jag multifunktionsinstrument, allt är typ lcd tror jag, inga riktiga visare. Gå in på BMWs hemsida, du kan lasta ner broschyr där med bild. Min och fruns telefon kopplar upp sig både på min samtidig, du måste dock välja vilken telefon som är nummer 1 och 2, eller 3 om du har fler telefoner. Crille |
|
| Tack Crille-boy! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.