AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.859

Koda E90 kan någon?

Li
58
Liiinndh
320i E90 -07
Kan någon i Skåne/Kristianstad området koda en BMW e90 så man slipper ha glödlampskontrollen På? :)
Pe
18
PeterN85
BMW E91 330XI
Skaffa Carly så löser du allts sådant själv :)

Länk
sa
275
sarli
I4 m50 G26
Har en Carly BT (både gen 1 och gen 2) samt appen fullversion. Finns i Höör.
Har kodat lite på min egen tidigare e90 men faktiskt inte sett alternativet med glödlampskontrollen (inte letat dock) så du får gärna komma och prova själv :) No guarantees.
Visa användare
ProPro-medlem
5.122
olaO
M5 e39 -00
Carbon Schwartz
525ix MT -10
Titansilber Metallic
Oklart om det är så bra att stänga av varningen på en e90. Ljusmodulen stänger av utgången till en lampa som den tror är trasig efter ett visst antal starter med trasig lampa eller vad den tror är en trasig lampa. Har man inte rätt kunskaper och verktyg så blir det kostsamt att åka på ett ljusmodulsbyte (FRM) hos BMW. De nollar inte denna counter löjligt nog.

Mvh Ola
Hej. Kan Koda din bmw och uppdatera mjukvaran med icom next och nyaste program från BMW.
BM
141
BMW-Otto
X3 3.0XD F25 2017
Via Carly kan man stänga av glödtrådskontrollen ner till (i stort sett) enskild lampa.
Li
58
Liiinndh
320i E90 -07
Miki81 vart finns du nånstans då? :)
ga
2.767
gaspo
E91 320dA -09
Coolt med programvaran. Hur fasen får du tag på den? :-) Jag vill också ha lite ny promvara i min gamla kärra :-)
Liiinndh Malmö Skåne. Kan klara det mesta innom codning retrofit och uppdatering av mjukvara i bmw bilar.
Li
58
Liiinndh
320i E90 -07
Okej :) hur kan man kontakta dig då så vi kanske kan boka in en dag? :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.