|
|
|
|---|---|
|
Hej! Köpte denna. Länk Fick bekräftat från säljaren att den skulle funka till min 525D E61 2006. Funkar, visst... tills den klipper bluetooth kopplingen efter 1 min - 10 min. Då det kommer ett blippande ljud från stereon, oerhört irriterande. Kör jag 1 mil kan den blippa 20 ggr. Längre ner på sidan, ser min vilket sorts cigarettuttag som krävs. Jag har skickat bild på mitt till säljaren och han säger att det skall fungera med mitt. Vilket det dock inte gör. Jag har även prövat i bakluckan, men samma där. Tjejen har en golf 2004. Där funkar det prima. Någon som har en likadan som fått det att fungera? Eller som vet varför den klipper bluetooth hela tiden? Jag tog ur cigarettuttaget så det låg löst, men ser inget konstigt där när adaptern sitter i. Detta är en optimal lösning för oss som inte har bluetooth i bilen, när den inte tappar anslutningen, men den tappar denna alldeles för ofta för att det ska vara okej. | |
|
Hej, Jag har en E60 2004 och också en Roidmi men vet inte om det är 2S versionen, tror inte det. Min glappar ingenting, har ingen adapter och klipper inte ljudet utan jag spelar på hur länge som helst. En kompis till mig provade den i sin Peugot men där glappade den i uttaget så det verkar vara lite sporadiskt? Han skulle beställa någon extra adapter emellan tydligen. |
|
|
En sådan här har jag: Länk |
|
|
Tack för ditt svar! Du har en vanlig Roidmi, 2s har en liten mic ovanpå. Får pröva att beställa en vanlig Roidmi! För min är precis som du beskrev, den tappar bluetooth sporadiskt. Någon som har en 2s i en E60/E61? Länk |
|
| crli9194: Såg att den du har, ej fungerar med iphone dessvärre... | |
|
Hej Jag äger en BMW 525D och allt funkar bra, även ROIDMI som jag har köpt till musiken. På sista tiden har den haft lite problem att ansluta till bluetooth, och i jämt mellanrum har den uppkopplingen avbrytits. Besökte <a href="Länk target="_blank">Eriksfält Bilverkstad</a> och dem sa att dem skulle lösa problemet. Efter ett dygn så berättade dem att det har varit ett glapp i sladden, precis vid uttaget, efter det så fungerade det utmärkt och har aldrig mer strulat igen.. Med det sagt, hade jag rekommenderade dem för dem löste iallafall mitt problem. Dem finns i andra orter också, om du nu inte är från Malmö som jag är Dragan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.