|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Jag har precis blivit ägare till en svensksåld 1m coupe med 4000 mil på mätaren. jag har ännu inte garage och vet ej om jag kommer kunna ha möjlighet att få i framtiden. därför undrar jag vad man kan göra för att skydda sig mot stöld. Har hört talas om Smart DNA och att det kan vara ett bra alternativ. vad rekommenderar ni? MVH Petter | |
|
Rattkrycka och tredjepartslarm är det första jag skulle skaffa i alla fall ------- //Lövet |
|
| Känns ju spontant mer intressant att sno bilen än ratt och nav i en 1M, så jag hade nog fokuserat på att få behålla bilen och lagt mindre krut på utrustningen. | |
|
vilken rattkrycka rekomenderar du? på vilket sätt är tredjepartslarm bättre än original? det är larm på bilen original. MVH Petter |
|
| Disklok är nog den bästa rattkryckan. | |
| okej! Skulle inte en GPS sändare vara väldigt bra att sätta dit? känns som ett bra skydd då den varnar ifall bilen flyttas och att man ser vart den befinner sig? | |
|
En gps skydda ju inte mot stöld, men kan hjälpa vid uppklarningen av brottet. Så du får se var i öststaterna som den hamnar... En rattkrycka/disklock hjälper ju att förebygga stölden. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.