|
|
|
|---|---|
| Nån som har koll på om inredningen från en E82 dvs coupe passar i en E88 (cab). | |
|
Ja, det mesta passar rakt av, men det enklaste är att kolla på ETK.cc och jämföra reservdelsnummer så ser du ju. Hur länge har du haft din E88? Jag har haft en 120d cab i nästan sex år och var väldigt nöjd med bilen. Alexander |
|
| köpte bilen nu i november. fick problem med bilen dag 2. fotrumsmodulen. bytte den.. koda in den.. nu har bilen gått som en klocka. är jäkligt nöjd med den. // Tomas | |
|
Ja, fotrumsmodulen går sönder på de flesta. Det gjorde den även på min. En annan grej som kan krångla är att bromsljuset som sitter i bagageluckan går sönder. Dessutom kan sufletten få små hål, beroende på om lyftarmarna är av uppdaterad modell. Min var en 08:a som hade det felet. Alexander |
|
|
Vad är det du tänker byta ut förresten, eftersom du frågar om E82/E88? Alexander |
|
| min baklyse för 3dje bromslysa har oxå pajjat. beställt nytt. jag har platta röda skinnstolar i min BMW. vill ha några sportigare typ 135ans inredning med skålade stolar och skinn. | |
|
Ok, ja, sportstolarna är betydligt skönare, dessutom är de snyggare så det kan jag ju förstå. Dock är det så att stolarna är samma cab och coupémodellerna, men däremot påstår ju BMW att stolarna till cabbarna har "någon speciell läderbehandling som gör de mindre känsliga för solljus". Vet inte hur stor roll den spelar. I stort sett alla invändiga komponenter är rakt av utbytbara, de flesta utvändiga också. Alexander |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.