AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
2.729

koda f11

Ch
30
Christopher85
530D Touring -11
Hej!
Är sugen på koda min bil och tänkte höra om någon testat detta?
Länk

Är det något man vågar ge sig på själv eller är risken stor att man förstör en massa.

Mvh Christopher.
Hej. Det funkar perfekt. Tar har tagit bort tv spärren och kodat om backspeglarna så att fälls ut när bilen börjar rulla iväg.

//jimjam

Hej. Det funkar perfekt. Tar har tagit bort tv spärren och kodat om backspeglarna så att de fälls ut när bilen börjar rulla iväg.

//jimjam
Mp
11
Mpgod
F11 520d X-drive -15
Jag har också Carly till min bil. Och det fungerar helt utan några som helst problem.

//Stefan
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Kan också rekommendera Carly!

----
BMW CS/SC #6212
La
720
Lasse Eklunda
530xDA Sedan -15
Z4M Coupe -07
523i LCI Sedan -07
Corvette Bigblock -72
Håller med ovanstående.

Cy
650
Cykeltjuv
F15 X5 4.0d
Carly fungerar utmärkt men vad är det för kodning du är ute efter lite mer specifikt? För det är mest smågrejer man kan göra.
Visa användare
296
LGstar
F11 530da -16 M-sport
innovation edition
X-drive
night-vision
Led
EDC
softclose
stolvent
ett ex jag skulle vilja är att ha ambientbelysningen som är i dörrarna skulle vara fullt på, även om jag sänker på rullknappen så instrumentbelysningen enbart sänks.

går det koda?

mvh
Visa användare
439
525i
540i -18 G31 MHD steg1

Hej!
Det jag läst är att det inte går att koda bort. Det kan ev. gå att koda så att ambientlight lyser starkare vid samma inställning på "rullknappen", men kommer alltid att följa rullknappen.
Jag tycker att ambient lyser försvagt om jag ställer ner instrumentbelysningen.
Det är lite kallt i mitt garage men jag kommer att prova att koda om styrkan i ambientlights inom en snar framtid.

_-*-_*_-*-_*_-*-_
Lennart
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.