|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är sugen på koda min bil och tänkte höra om någon testat detta? Länk Är det något man vågar ge sig på själv eller är risken stor att man förstör en massa. Mvh Christopher. | |
|
Hej. Det funkar perfekt. Tar har tagit bort tv spärren och kodat om backspeglarna så att fälls ut när bilen börjar rulla iväg. //jimjam |
|
|
Hej. Det funkar perfekt. Tar har tagit bort tv spärren och kodat om backspeglarna så att de fälls ut när bilen börjar rulla iväg. //jimjam |
|
|
Jag har också Carly till min bil. Och det fungerar helt utan några som helst problem. //Stefan |
|
|
Kan också rekommendera Carly! ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Håller med ovanstående. |
|
| Carly fungerar utmärkt men vad är det för kodning du är ute efter lite mer specifikt? För det är mest smågrejer man kan göra. | |
|
ett ex jag skulle vilja är att ha ambientbelysningen som är i dörrarna skulle vara fullt på, även om jag sänker på rullknappen så instrumentbelysningen enbart sänks. går det koda? mvh |
|
|
Hej! Det jag läst är att det inte går att koda bort. Det kan ev. gå att koda så att ambientlight lyser starkare vid samma inställning på "rullknappen", men kommer alltid att följa rullknappen. Jag tycker att ambient lyser försvagt om jag ställer ner instrumentbelysningen. Det är lite kallt i mitt garage men jag kommer att prova att koda om styrkan i ambientlights inom en snar framtid. _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.