|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Hehe vilken videosnutt menar du Kjelle??? Brostugan eller den på min bil? Den på min bil gjorde jag på 5min... | |
|
shu,, tyckte du mitt argument var dåligt! vad var då din kommentar på s.k filmen då.(stoppar hellre grus i ögonen). Okej det var ingen direkt handling på filmen men kul att nån gör nåt och att det är en bmw med,,......OO=oo=OO........ |
|
| Fan.. Den sög... | |
|
aja...kanske gav ett dåligt exempel, men jag tycker ändå inte den där filmen hör hemma på nån bilsida alls. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| Den sög tyvärr... | |
|
Den e ju skön ju. Va jag vet om filmen vart det lite panikragg i slutet på att få tag i bil. Eftersom bilen som skulle va me från början fick hinder. :-) /Johan _________________________ Länk Min Bmw |
|
|
vatsug: Skulle du bli glad om någon sa så om dig? Till er andra: Ber om ursäkt för att jag drog upp en så här gammal tråd, men jag var bara tvungen att kommentera. ///M (som är killen i filmen) |
|
|
Jag tycker den är skoj=) Äh, vadå fetbil film hit och dit... Detta är ju bara en kul grej, ta inte allt så allvarligt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.