|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu är filmen uppe Länk Filmen är gjord av ett par killar på KTH som fick i uppdrag att göra någon film. I filmen medvärkar en svart m3 e36 blandannat. "Ju snabbare ni är desto mer långsam är jag" | |
|
Såg den nyss,den var långt ifrån bra iaf=( Länk |
|
|
Den var inte ens värd att lada ner, tok dåligt! Mvh Abbe Länk |
|
|
Den där filmen var seriöst det sämsta jag sett, jag stoppar hellre grus i ögonen än att se den igen. Tack hej // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
?? Så jävla dålig var den väll inte.. Vad baserar ni detta på? ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
Jag baserar det på att jag sett filmen och det var utan tvekan den sämsta bilfilm jag någonsin sett. Tyckte inte dom gjorde nånting speciellt alls i den filmen, det enda som jag kan säga som är possitivt om filmen är att m3:an var otroligt snygg. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Inte sämre än de andra getaway filmerna, men de håller ju ingen högre klass de heller. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Killar innan ni dömmer ut filmen totalt tänk på : Film en är gjord av ett par studenter från KTH som hadde ett film tema (gör en valfri film) den är enbart gjord med tanken :det kan va en kul grej och att den skulle kunna visas för skolan! //Martin "Ju snabbare ni är desto mer långsam är jag" |
|
|
MNS_M3; Är det din M3:a? /Manray/ |
|
| Vad negativa vissa är gör en film själv da om ni kan????!!!! | |
|
tja inget fel på bilvalet iaf....både m3an och alfa gtv´n..:-) Förståligt att dom inte gör en "olaglig" film...dom skulle troligtvis fått en del problem...inte bara med lagens långa arm utan oxå med skolan. MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
vatsug |
vilken stekare till förare han borde köra en nisan micra |
|
*Manray* Jo det är min bil. Killarna bakom Getaway in Kista hadde som sagt ett par regler från skolan att följa, å filmen var ju aldrig tänkt som någon GIS kopia. Måste bara säga att ag själv tycker kvaliten på filmen är bland dom bättre jag sett "Ju snabbare ni är desto mer långsam är jag" |
|
|
MNS_M3: Jo , jag måste hålla med om att filmen var rätt okej gjord (redigerad osv) .. Men jag tycker personligen inte att dom gjorde någonting speciellt eller coolt i filmen som fick mej att höjja på ögonbrynen. Den kan passa bra som skolobjekt, där man ska visa upp sina kunskaper i film/foto osv men inte vet jag om den kan klassas som en bra bilfilm. Och sen att säga "gör det bättre själv" är nog antagligen det sämsta jag hört idag..Ingen här vad jag har sett iaf har väl påstått att dom kan göra bättre filmer, men jag tycker att man måste få ge kritik även om man inte är nån hollywood producent eller dylikt. Skulle juh låta lite sjukt om en film, ta terminator2 som exempel fick kritik för att handlingen sög och sen skulle dom som låg bakom filmen säga "gör det bättre själv". Men det är iaf vad jag tycker.. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
*shu!* jag fårstår inte vart ifrån du har fått att jag ska ha sagt : gör det bättre själv??? Som du själv sa så e hela filmen ett skolprojekt å ingen fet bilfilm. Sen är det själv klart att varje person som ser filmen får säga vad dom tycker om den, men folk ska komma i håg att filmen är ett skol projekt! Ingen har haft i åtanke att göra en fet bilfilm //martin "Ju snabbare ni är desto mer långsam är jag" |
|
|
MNS_M3. Vad har du för avgassytem på bilen, den låter ungefär som min med ett Bastuck system. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Sa inte heller att det var du som sagt att vi skulle göra en bättre själva, killen hette MMMmmm eller nåt som sa det, och det tyckte jag var ett seriöst kasst argument. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
MNS_M3: Föresten så får man inte intrycket av att det är en skolfilm heller då man går in på zatzy för att tanka hem den, fördetförsta så kör dom inte lagligt, fördetandra så ligger den på en sida där folk brukar lägga upp bilfilmer där dom bromsar fast bilarna, kör fort osv. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| Nu överdriver ni väl. Jag tycker den håller samma klass som Tobias videosnutt... *L* | |
|
*Fredrik M* Det siter Hamann sportsystem på. Låter sjukt skönt =) "Ju snabbare ni är desto mer långsam är jag" |
|
|
*shu!* det var väll du som skrev det här? Skulle juh låta lite sjukt om en film, ta terminator2 som exempel fick kritik för att handlingen sög och sen skulle dom som låg bakom filmen säga "gör det bättre själv". Men det är iaf vad jag tycker.. varken jag eller *MMMmmm* ligger bakom filmen så det du säger att dom som låg bakom filmen ska ha sagt : gör det bättre själv få du står för själv tycker i alla fall jag å det är min personliga åsikt. //Martin "Ju snabbare ni är desto mer långsam är jag" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.