|
|
|
|---|---|
|
Jag har sett denna på Blocket. Länk Firman har väl inte det bästa ryktet men allt kan väl inte vara sk-t? Bilen sägs ha blivit inbytt för 4 dagar sedan. Verkar ganska fin invändigt. Tyvärr 12 ägare. De flesta ägarna verkar ha varit bilhandlare, vad det nu betyder. Svår att sälja, måndagsexemplar? Bilen har gätt ca 13 400 mil. Kan det stämma? Någon som har annan information om mätarställningen? Regnummer: WED423 Chassienummer: WBANG51000B390998 Tacksam för svar. | |
|
Hittade lite om den: 140625 besiktad vid 10 489 mil 150708 besiktad vid 11 661 mil 130312 besiktad vid 8 343 mil |
|
|
Lite oordning på datumen. Här är rätt ordning: Datum: Mil: 130312 8 343 mil 140625 10 489 mil 150708 11 661 mil |
|
|
Ful omlackning vänster bakdörr med nyansskillnad. Jag skulle bli galen på det. ------- //Lövet |
|
| Noterade det. Miltalet lockar dock om allt annat också verkar ok. Dock är det ju en ful lackering, precis som du säger. | |
| 11 år gammal bil, under 60k i pris. Om den är schysst för övrigt spelar väl inte dörrlackeringen någon större roll? | |
| Det är lite det jag menar. Dock finns det en hel del annat. Googla på firmanamnet så förstår ni. Det är därför jag vill ha hjälp med att verifiera mätarställningen. | |
| Drivs av Billy o Hasse står det på hemsidan. Men kollar man bolaget,Bilal och Hussein. | |
| Bilal och Billy är samma person. Billy är "smeknamnet". | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.