AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
1.707

Siffra i displayen 120dA 2014?

Hej, är sedan i fredags ägare till en 120dA från 2014 (den bruna bilen från Hedins, med ljust skinn och H/K som nämnts tidigare). Har kört ca 50 mil i helgen och är ännu så länge riktigt nöjd. Den motorn och automatlådan lirar väldigt bra ihop. En fråga dock; i displayen där även telefonmottagning och blåtandssymbolen syns figurerar även en siffra, oftast med minustecken framför. Den har i helgen visat allt från "-1" till "-6". Vad indikerar denna siffra? Tack/M

We
963
Weiman
118i M-Sport -24
Siffran står för vilken låt som spelas upp för tillfället. Och det är inget minustecken utan snarare ett (binde)streck.
Vadå vilken låt?
We
963
Weiman
118i M-Sport -24
Någon sorts ordningsnummer på det som spelas upp via USB eller Bluetooth.
Okej, skumt. Jag har aldrig fattat vad siffran innebär utan trott att det är någon bugg i grejerna bara... Det tror jag nästan fortfarande!
Möjligen stämmer siffran med spårnummer om man spelar cd, men när man streamar Spotify så ser jag ingen ingen logik i den där siffran. Någon som har samma uppfattning?

Ka
585
Kaparn
640i GC -12
Röd320da
Tror inte spårnummer från Spotify kommer upp vid streaming. Det är ju en grej mellan dig och Spotify. Möjligen om du har låtar lagrade i mobilen.
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Jag tror det är signalstyrkan på bluetooth. På min gamla vill jag minnas att jag hade nått liknande, men nu visar den en traditionell signalstapel.
We
963
Weiman
118i M-Sport -24
Siffran har inget med signalstyrka att göra. Det finns en separat stapel som visar telefonens signalstyrka.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.