|
|
|
|---|---|
|
Hej, är sedan i fredags ägare till en 120dA från 2014 (den bruna bilen från Hedins, med ljust skinn och H/K som nämnts tidigare). Har kört ca 50 mil i helgen och är ännu så länge riktigt nöjd. Den motorn och automatlådan lirar väldigt bra ihop. En fråga dock; i displayen där även telefonmottagning och blåtandssymbolen syns figurerar även en siffra, oftast med minustecken framför. Den har i helgen visat allt från "-1" till "-6". Vad indikerar denna siffra? Tack/M | |
| Siffran står för vilken låt som spelas upp för tillfället. Och det är inget minustecken utan snarare ett (binde)streck. | |
| Vadå vilken låt? | |
| Någon sorts ordningsnummer på det som spelas upp via USB eller Bluetooth. | |
| Okej, skumt. Jag har aldrig fattat vad siffran innebär utan trott att det är någon bugg i grejerna bara... Det tror jag nästan fortfarande! | |
|
Möjligen stämmer siffran med spårnummer om man spelar cd, men när man streamar Spotify så ser jag ingen ingen logik i den där siffran. Någon som har samma uppfattning? |
|
|
Röd320da Tror inte spårnummer från Spotify kommer upp vid streaming. Det är ju en grej mellan dig och Spotify. Möjligen om du har låtar lagrade i mobilen. |
|
| Jag tror det är signalstyrkan på bluetooth. På min gamla vill jag minnas att jag hade nått liknande, men nu visar den en traditionell signalstapel. | |
| Siffran har inget med signalstyrka att göra. Det finns en separat stapel som visar telefonens signalstyrka. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.