|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag skulle behöva lite råd från er som kan. Länk E den här 528 värd pengarna, el hur mycket e den värd?? Skulle även vilja ha era personliga åsikter om bilen också?? Tack i förhand!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
Ser mycket trevlig ut! Som vanligt bör man väl göra en koll på mil etc. Vill ha! MrMonzen |
|
|
Glömde... Stämmer allt så e väl priset helt rätt. MrMonzen |
|
|
Lite mycke galler o STOR hylla såg jag nu men det är ju enklare och billigare att ta bort än å sätta dit så... MrMonzen |
|
| Vingen måste bort det ser för****g ut | |
|
Huh... blev rädd då jag såg vingen! Kan den flyga? Borde den ju kunna med så stor vinge iofs... Men är priset rätt så gör det ju inget att den har Audispeglar (krom...ish..) och jättevinge. ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
du den va behaglig....men du 528?? nothing beats cubic inches! |
|
|
Smaklöst stylad. 140 - 150 papp är nog mer rätt kurs, den börjar ju bli lite till åren. Mvh LEF |
|
|
Är inte så förtjust i vare sig kromspeglarna (som jag bara tycker gör sig på S8), ögonlocken eller vingen, men dom grejerna går det ju att plocka bort. Personligen skulle jag hellre köpa en 540 för dom pengarna, förvisso kanske med mindre styling men med mer motor. En polare sålde nyss sin 540iA-97 16.000 mil, sportskinn, 18" etc. för 150.000 Köp en sån och lägg resten på styling så har du en bil som både ser snabb ut och ÄR snabb.. :D |
|
|
den rullar om jag inte är helt fel ute i jönkping, jag har sett den glida förbi på gatan hemma, den ser riktigt bra ut när man tar en snabbtitt, men tittar man en längre stund på den så ser man att det blir lite för mycket. Priset är väl ok om den känns så fräsch som den ska göra för dom pengarna, men jag skulle nog ändå råda dig till att köpa en 540 eller liknande. Eller en M5 kanske, lite mer pengar men oj vad dom går. Jeppe J. BMW E28 registret #240 Letar efter fram och bakspoiler till E28.!! helst M-paketet, köper även komplett! gärna vitt!! |
|
|
Hej jag glömde nämna att den har varit riegers utställningbil och den e i utställnings skick. Men e 170,000-175,000 ett kanon pris för bilen???? |
|
|
Personligen så väljer jag 528 framför 540! dels däför att ekonomin i en en 540 är mycket sämre. Dyrare försäkring och reservdelar, För att inte tala om bensinförbrukningen. Ska man åka fort och inte vill bli ifrån körd...... köp en hayabusa med turbo (0-200km/h på 6 sekunder!) istället och kör något billigt vid sidan om. Men det är ju min uppfattning. Jag hade köpt bilen om det verkligen är den jag vill ha. Tänk på att det finns fler begagnade bilar. |
|
| Var det en BMW sa du?? Hade platsat i "Varför måste dom"-galleriet. Som någon sa: köp en 540 för dom pengarna istället! | |
|
Smaken är ju, som bekant, som baken....men mitt arsle säger mig att detta var en av de mest groteska E39;or jag sett på ett tag :( Skippa kjolar+ögonlock+vinge så blir den säkert fin igen dock :) Priset får väl anses som helt ok! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Provisorisk bild på min bil: Länk |
|
Hello Nasty! |
Import är ju import, själv så köper jag inte importbilar, även om man är kunnig med bilar så kan man bli grundlurad. Nja jag skulle nog försöka hitta en Svensksåld om man nu ändå ska ha en så pass ny och dyr bil. /Henrik |
|
Hello Nasty! du kommer nog att bli mer lurad när du köper svensksålda bilar med den inställningen. Det handlar om VEM man köper av inte från vilket land. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
eerito: En helt korrekt bedömning av dej! Vill säga oxså att köpa billigt kan bli dyrt!!!! |
|
|
hej! jo den va väl tuff =) om man vill impa på en yngre målgrupp... lite väl stylad för min smak, man får ju en vanlig E39:a som e lagom stylad med tex: större fälgar och m-paket (som jag tycker är tuffare) samt något nyare årsmodell och gått färre mil för samma pengar... även en 540 är ju kalas... men det beror på vilken målgrupp man tillhör enligt min mening... så om man är i 18-20 års ålder så är det ju perfekt ;) lycka till/ mvh carl |
|
| säkert jätte ball , OM man är 18 alla över 18,5 tröttnar nog förr eller senare och då är bilen praktiskt taget osäljbar.... så nej det finns bättre/finare bilar för dina sura slantar.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.