AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
450

Bler det "startträning" på kullen..?

Blir det någon masterstarter eller 201m aktivitet på kinnekulle den 28:ånde?

Kommer det några monster med ett par kilos överladdning tro..?
Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
Varför hyra en dyr bana bara för att använda en del av den för att köra rattlås racing?

//Niklas
BMW CS NORD 3555
BMW SC
Knutstorp 1.16:52
Bara undrade, har väl varit någon sådan aktivitet på andra träffar, eller?

st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Jag kommer med mitt monster, även fast det kanske inte är ett par kilos överladdning på den spisen!

Tur att man inte blir beroende av att köra en bil med turbo, särskilt en BMW med turbo! Men det är inget jämfört mot en sugmotor med bra effekt!
gu
394
gurr
M5 -95
s38b38..

"Denna dag kommer gå helt i bankörningens tecken – dvs det blir bankörning hela dagen. Denna träff behöver du ej föranmäla dig till. Eventuellt blir det strippkörning beroende på intresse."

kan man läsa på bmwcs.com
Ki
189
Kilander
338 E30

10.32@227
ok, kommer dit och försöker slira runt banan ett par varv iaf.

sen vill jag till er som tycker att rattlåsracing inte är nått sportsligt säga att iaf jag tycker det är en ganska skön känsla att färdas från 0 till 220km/h på dryga 11sekunder. eller hur stensth!!
du får ladda på kärran lite nu så det händer lite när pedalen golvas.. ;);) hörde iofs att det gick ruskigt fort till brona.. 235 med full bil.?? stämmer det.. =)
det måste fixas nått nytt mätställe där det går att hålla stummt hela vägen utan att hamna i åkern!!

härmed inte sagt att det är ruskigt kul att åka runt åxå! sålänge man håller sig PÅ banan förstås.

ses på lördag.

Vh Kilander

st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Kilander: Tänkte jag skulle svänga förbi verstaden en sväng i morgon så du kan hjälpa mig med att bilen flyttar på sig när pedalen golvas!

Jo, det stämmer det att det gick hyffsat fort till brona med full bil!

Vägen från Ålleberg till Viken är ju ganska bra, är ju i alla fall rak!=)

Tur att man inte blir beroende av att köra en bil med turbo, särskilt en BMW med turbo! Men det är inget jämfört mot en sugmotor med bra effekt!
Ki
189
Kilander
338 E30

10.32@227
kom förbi du, jag ska vara där ett tag och lasta och greja lite.

starta från ållebergsvägen och ge fullt till viken.. låter ganska vettigt.

/Kilander

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.