|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon som vet, bilskrot, eller liknade, ja vart som i hela världen, så länge man kan mail med dom, och att dom skickar till sverige.. Letar efter en spce del, men svensk skroten, är löjligt dyra. Så tänket leta mig utan för sveriges gränser. Allt av intresse. ebay har jag redan koll på har postat i massa olika forum, men inte hittat hem ännu. Så all hjälp uppskattas mvh | |
|
Hej, Prova att googla på (varianter av) - autoverwertung eller - car dismantle /Lennart |
|
|
Kolla på ebay.de, ebay.co.uk samt ebay.com, dvs Ebay i Tyskland, GB och USA, Ett annat tips är att söka på forum och leta efter figurer som är extra intresserade av just den modellen det gäller, varpå han kanske känner någon som känner någon som har just den del du letar efter. |
|
|
ebay, har jag koll på, men inte någon som säljer det jag letar efter, Är på jakt efter: 65829211975 eller 65 82 9 211 975 men det är verkligen öken att hitta den, delan. Ska monter NBT i bilen är tanken |
|
| Denna då? Länk | |
| Alternativa artikelnummer: Länk | |
|
jag vill bara ha skärmen... eller rätare sagt "huset".. då jag ska montera en NBT skärm som är 8.8" och idag har jag CCC, vilket krångar till det lite, Har redan skärm, idrive här hemma, så inte sugen på att köpa ett helt kit, Skramlar lite för att komma ner i pris, |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.