|
|
|
|---|---|
|
Behöver tips ang ABS styrenhet. går ej att släcka lampan en ny styrenhet kostar 21700 inkl moms var kan jag hitta en begagnad ?? Tacksam för tips | |
|
Letat efter eventuella guider för reparation av styrenhet? om du inte känner att detta är något för dig så hör dig för med Innosund om dom kan reparera den. Finns den med i deras lista? Länk |
|
|
Sökte på 335 E93 från 2007. (Nu är jag inte säker på att jag valt rätt modell då jag inte är så insatt i E9X-karossen. LCI kom väl 2008? Jag ser dock att det verkar finnas reparerade enheter till alla? E9X för ungefär halva priset. Detta ger ju även tydliga indikationer på att dom kan lagas (Antingen av Innosound eller eventuellt om du får skicka till Uk) Länk |
|
|
Tack så länge Danne80 du är en klippa hittar du något mer så skicka gärna fler länkar |
|
|
Hur vet du att abs-enheten är trasig? det finns ju flera anledningar till att abs-lampan inte går släcka. (Bortsett från trasiga hjulsensorer) Trasig kabel/kontakter. Styrvinkelsensor Dåligt hjullager (gissar att kransen sitter i lagret.) |
|
|
det finns inga givare vid hjulen på denna enl verkstaden felkod 5DF1 Hydraulikenhet, kontaktfel pumpmotor kommer upp vid avläsning med dator Autocom avläsningssystem |
|
|
Vad menar du med att det inte finns några givare vid hjulen!? Bak: Länk Fram: Länk Hittade lite mer information om reparation av styrenhet. Tråd: Länk Företag som reparerar: Länk Men som sagt jämför även pris med svenska Innosund. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.