|
|
|
|---|---|
| Som rubriker lyder, letar jag efter någon hemsida som säljer färdiga ramar så man kan byta ut. Då jag kan sätta in små diskanter. | |
|
Minns inte exakt priset, men jag köpte från direkt från BMW när jag för många år sedan eftermonterade hifi paketet. De var i alla fall inte avskräckande dyra. Kräng av dina gamla lister över fönsterramen och montera de nya med uttag för diamanter. **BMW-ägare i 36 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
vill bara köpa ramen separet. inte med något högtalarsystem i. Mvh, Simon |
|
| Köp ramarna separat, Länk | |
| Och hur beställer jag dom ? | |
|
BMW ÅF Smådelar blir oftas inte billigare att beställa från utlandet med frakter. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
| Jag hittar inte ens en sida där som säljer ? vet ni kan ni gärna länka. | |
| Du får ringa eller besöka närmaste ÅF. | |
|
Hej! Kolla med schmiedmann Länk Anders |
|
|
Du köper dem separat på BMW. Inga stora pengar och det finns ingen anledning att krångla på nätet såvida du inte har överdrivet långt till närmaste BMW ÅF. **BMW-ägare i 36 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
Jag köpte till min på Schmiedmann, kostade inte mycket BMW CS #5206 |
|
|
Hej, Har en uppsättning oanvända fönsterramar med diskantuttag för BMW E90 liggandes som du kan få köpa. Samt diverse högtalare, Focal & DLS, och slutsteg, Blaupunkt PnP, som köptes in för att förbättra ljudet men det blev aldrig tid till installation. When Hell freezes over, I'll ski there too! |
|
| Vad ska du ha för dem? | |
|
Hej, sorry för lång svarstid, en nyårsledighet kom emellan ;-) 300:- för fönsterramarna. When Hell freezes over, I'll ski there too! |
|
|
Hej Curiusgerorge Väldigt sen fråga i denna gammla tråd. Har du kvar rutramarna? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.