AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
612

Blästring och Lackering i Stockholm/Norrtälje området för en E36 316i compact -97

bm
76
bmwfan96
325i Touring -07
Hej,

Jag undrar om det finns några tips på ett bra ställe i Stockholm/Norrtälje där man kan lämna in bilen, få den blästrad(speciellt motorhuven) och sedan lackerad?

Finns det även möjlighet att någon av de "garagen" har möjlighet att fixa rostskador då den förra ägaren inte fixat rosten och då jag inte har haft möjlighet att fixa det än.

Funderar nämligen på att fixa till bilen och få den att se fin ut igen, kan då säga att jag inte riktigt bryr mig om det överstiger bilens nuvarande värde då jag verkligen vill göra den fin igen.

Mvh.
Visa användare
1.338
Storabjörnen
Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10
VW Golf GTI 16v -87
Jeep Cherokee -95 [SÅLD]
330iA Touring -02 [SÅLD]
316ti Compact -04 [SÅLD]
Bor du i Norrtälje?
Kan du inte bara kolla med några av de lokala?

Länk
bm
76
bmwfan96
325i Touring -07
Jo, är inneboende just nu i Norrtälje så jag vet inte så mycket om de lokala ställen här, det är därför jag undrade och undra om någon har tidigare erfarenhet så att man vet om det är en bra firma eller inte.
Visa användare
1.338
Storabjörnen
Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10
VW Golf GTI 16v -87
Jeep Cherokee -95 [SÅLD]
330iA Touring -02 [SÅLD]
316ti Compact -04 [SÅLD]
Jaha ok, ja de fall jag behövt lackering har jag uteslutit låtit Gebestams i Sundbyberg göra det. Otroligt snygga resultat. Han tar mycket försäkringsärenden, men ring o prata med Stefan där, han är mycket bra och kan nog klämma in en huv också.

Länk
bm
76
bmwfan96
325i Touring -07
Aha okej, tack så mycket! Ska ringa dit och prata med honom!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.