|
|
|
|---|---|
Lasse Karlsson |
Hallå BMW-lovers!! Länk Har kollat in denna! och blivit rätt sugen! Nån som vet nått om den?? HA DET! modolasse |
| Vet inget om bilen, men ser riktigt fin ut. Vilket tapp första ägaren gjort. På 450 mil... | |
| Galet läcker vagn! Jizzes | |
| Skulle tro att 1.5 är listpriset, inte vad förre ägaren faktiskt betalade?! Hur som, riktigt snygg bil! Knappast någon fara med de milen eller är du nyfiken på förra ägaren (förutsätter att man gör sedvanlig bakgrundscheck)? | |
Lasse Karlsson |
Hade tänkt åka o kolla på den i veckan, men tyvärr såld!! Länk Nån som vet nått om denna? är rätt sugen på den också!! HA DET!! modolasse |
Lasse Karlsson |
Länk bättre länk!! modolasse |
Lasse Karlsson |
Länk bättre länk!! modolasse |
|
Har ingen koll alls på priserna, men nån av bilarna borde ju vara helt galet prissatt? 800' för en 3 år gammal bil med 6500 mil, eller 950' för en 1 år gammal bil med 450 mil OCH fabriksgaranti? Valet är enkelt när skillnaden är så pass "liten". |
|
Lasse Karlsson |
Absolut Dawwe!! Det va ett superpris på bil 1! och ett ganska normalt pris på bil 2, om man kunde pruta en gnutta!!¨ Tänkte som sagt åka o kolla på bil 1, men den såldes tydligen rätt fort!! Dock har den varit ute ett tag för 949.000, men såldes jättefort med 10.000 prut, vilket är lite märkligt, då det första priset också är kanonbra!! ångrar lite att jag inte åkte tidigare o kollade på den! Men har inte hunnit!! Får fortsätta hålla utkik efter nya "drömbilen"!! HA DET!! modolasse |
| Är M5an såld? | |
|
Ja det var verkligen ett bra pris på den M6-an, men jag har följt dem ett tag och priserna har pressats ner rejält. Det fanns nu på hösten även en annan i ungefär samma prisklass. Den här Länk har varit ute flera månader och den kan man nog lägga ett bud på om man gillar bilen. /Anders |
|
Lasse Karlsson |
Med känsla! Har också kollat in den o funderar på att åka o titta på den! Är dock inte den ultimata drömkärran för mig map färgkombo osv! men titta går ju bra! HA DET!! modolasse |
|
Vad är det för fel på färgkombon tycker du Lasse? Svårare om den varit vit, röd, brun eller liknande. Rätt klassisk kombo, den ser ut att vara safirsvart väl? svart skinn? Jag hade själv en likadan och den var klockren tycker jag. Mycket bil för pengarna snart! /Anders |
|
Lasse Karlsson |
Med känsla! Absolut! Har alltid gillat svarta bilar! o visst svart skinn är helt ok, men tycker själv att svart bil med merino silver eller caramelgul är ännu bättre!! Men har absolut funderat på att åka o kolla på denna BBN564! Kanske dock väntar till våren och ser om "rätt" bil dyker upp i Sverige, eller om jag hämtar hem min "ultimata" drömkärra från Tyskland, finns ju lite mer att välja bland där!! HA DET!! modolasse |
|
Jag tycker ju färgkombon är klockren och den som skall vara på en M6 GC. Den dagen du senare skall sälja den så tror jag personligen att det är den "säkraste" färgkombon. Jag har svårt att tro att det lönar sig att importera en M6 nu när de ligger så relativt bra till i pris om du vill ha en sån. Du får ju räkna med att den ev "rabatt" du får på en import, direkt äts upp den dagen du skall sälja den. Sen en betydligt högre försäkringspremie som ju verkligen märks på en sån här kärra samt ingen fri service. Servicen är inte billig på denna. Ok utbudet är större och du hittar kanske just den bilen som du vill ha, vilket förstås kan vara mkt värt, men rent ekonomiskt tror jag inte att det lönar sig. Det har varit några till salu här sista månaderna och priserna ligger rätt bra till samt att det kanske ändå finns prut på dem. Antalet köpare på dessa är ju mkt begränsat och jag hörde från min BMW säljare att det är rätt stora problem att sälja 640d GC också. De blir lätt hyllvärmare. /Anders |
|
| Jag förstår dig och instämmer Lasse, riktigt läckrs bilar du länkat till och ska man köpa bil för dessa summor ska man ju bli (helt) nöjd på alla plan! Lycka till i jakten, ser fram emot bilderna! | |
| Köpte den! Supernöjd:) | |
Lasse Karlsson |
M6GC! Grattis till bilen! Själv ska jag ha en frozen Brown, eller svart, med M-drivers package och comp.package! Kommer vänta till våren, och se om rätt bil dyker upp i Sverige, annars tar jag hem "drömkärran" från Tyskland till sommaren!! HA DET!! modolasse |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.