|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag undrar över vilka erfarenheter ni har av Infosite? Jag köpte lite däck från dem och för att göra en lång historia kort så verkar det som en del däck jag köpt är ovala. Detta efter att ha kontrollerat marktryck (och vibrerande bil). Bemötandet från dem hade en del att önska. Du kanske, kaaaaanske jag kan reklamera. Om jag är snäll. Ungerfär så var intrycket. Samt att deras däck allllldrig är ovala, har allllldrig hänt. Nu skall jag inte hänga ut dem i onödan då ärendet inte är klart. Jag kommer såklart uppdatera tråden. Men mitt samtal till dem angående reklamation lämnade en tråkig bismak i munnen.. Hur har det fungerat för er när reklamation har behövts? | |
|
Baaah.. Ja man blir lite trött ... Om det är till nån tröst,så när jag bytte däck så vågade jag inte köpa däck på nätet,byta hos nån "skutt" som skulle skada mina fälgar... Så jag gick till en av dom större och köpte däck för 9500kr och när dom bytte däck på fälgarna så blev det 5-6 repor på ena fälgen! Sååå less,var ju för att slippa såna bekymmer jag gick till en "riktig" däckfirma.... Så,vad jag vill säja,ett lotteri varenda gång tydligen...!!! |
|
| Vad är det för däck du köpt? Det är väl inte "Achilles" eller dylikt? I deras annonser verkar det uteslutande vara lågprisdäck och där är orundhet inte ovanligt tyvärr. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.