|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 320i coupé -92 vars centrallås krånglar. Det uppför sig så att låser man upp med nyckel på förarsidan så låses passagerardörren, bagage och tanklock upp och sekunden efter låses samtliga lås utan förardörren igen. För att öppn abaggaget får jag låsa upp det manuellt och då låses passagerardörren upp och låses ett par gånger innan den hamnar i upplåst läge och förardörren låses. Vid låsning av bilen är det samma visa igen. Var tredje-fjärde gång fungerar allt normalt, vilket är ganska konstigt. Har någon varit med om detta förrut? | |
perry mason |
När man låser via bagagelåset...finns det nåt specläge För verkstadsbesök...så att bara vissa dörrar går att låsa upp via c-låset....låter lite långsökt men du kan ju kolla vilket läge baklåset står i...man vet ju aldrig.... |
|
Jag har försökt att hitta detta specialläge och även att koppla ur vissa c-låsenheter, men jag hittar ingen logik i det än så länge. |
|
perry mason |
Kolla i din instruktionsbok för gällande bil modell Där bör det stå beskrivet hur du går tillväga..... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.