AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
528

min bil har fått påhälsning

fy fan nu har dom tagit mina fälgar ace framspoiler med läpp mina backspeglar m3 mina bakljus vit röda mina framblinkers sido blikers staget som sitter i motorrummet fy fan att man inte får ha sina saker i fred dörrar skärmar kjolar allt har blivit skadat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
leon: inget larm i bilen eller??

----------------------------
Finns på icq: 60288954

"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"
klart att jag hade larm
Ch
230
Charlie_don
[-E30-][-325im-][-89-]
Hmmm........ de har alltså strippat hela bilen? Vart stog du? Vill nog inte stå på samma ställe. Iofs så går det juh inte och stå nånstans. Min läpp och sidoblinkers vart jag av med för typ en månad sen.
Si
765
Simon01
120dM -08
Ingen som har en bmw-atrapp som man kan koppla in en massa ström i så grillar man asen en gång för alla.
Annars så funkar hagelgevären bra, ingen som reagerar för en lite smäll så här i jakttider.
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Surt... Vad säger försäkringsbolaget?
Hoppas det löser sig.

/Kristian BMWCS 5062

------------------------------
Länk
318 iS
Vad sjukt.

Att stjäla det som du har blivit av med tar säkert 2 timmar med hamrande och skruvande. Är det ingen som har sett någon eller är det ingen som har hört medans de höll på???????????????????????????????

De kanske hade till gång till nycklar till ddin bil eller? Vadå hade de krosst rutan också eller?
Stereo eller steg sitter de kvar?
Jo
47
Jocke Plåt
Mkt utrustad
318 -92
vill inte vara alltför fördomsfull, men kan tänka mig att killarna som utförde operation nog gjorde det i mörkret, för då syns de inte själva......
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Jocke Plåt: Den kunde ha besparat oss den kommentaren.
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Den=Du
318 iS
Plåt: Min bil blev vandaliserad på dagen och då var det ingen som såg de för de sågs inte.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.