|
|
|
|---|---|
|
Tjenare Gör en ny tråd och ska hålla mig kort 330i LIM e46 2001 Vänster fram halvljus lyser inte Det började med att ena glappade, sedan utvecklades det till att den stängde av sig man kunde då vrida om på/av och lampan startade igen, och tillslut lös den inte alls Det jag nu har åtgärdat är att byta följande saker: Lampa Styrenhet Tändenhet? (eller ballast) samt kontakt som följer med den. Utan att få liv i lampan, jag testar hela tiden att stoppa i den som fungerar från högra sidan. När man startar bilen nu gnistrar det extremt mycket Någon som kan hjälpa mig att felsöka detta? har inga idéer kvar och vet inte vad jag kan göra mer | |
| det som knastra/gnistra var andra lampans tändhatt när jag bytte lampa, så inget knaster från den vi felsöker vilket betyder att det fortfarande är något fel på något innan | |
|
Felet är nu löst, Det var både styrenheten som glappade plus att kontakten var dålig till strålkastaren, man var tvungen att pressa in den som ett svin för att den skulle få kontakt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.