|
|
|
|---|---|
|
Nån som har synpunkter på denna? Nånting som är onödigt, nånting som man absolut bör ha? Tacksam för input :) Modell BMW i3 94Ah 1Z61 Capparisvit med highlight BMW i Blue B85 Tyg 'Neutronic' Aragatsgrå BHGI Utrustning: Standardutrustning Däcktrycksmonitor 2VB Däckreparationssats 2VC Varningstriangel 428 Stolsvärme fram 494 Cold Weather Package 4T9 Starkare strömförsörjning 570 Deaktivering Passagerarairbag 5DA Intelligent emergency call 6AC TeleServices 6AE Remote Services 6AP Battery Certificate 7AQ Svensk instruktionsbok 885 Refrigerant 8R9 Transportskydd 9AA Extrautrustning 19" BMW i Lättmetallfälg turbineker 429 2G6 Komfortöppning 322 Tonade sidorutor bak samt bakruta 420 Rökarpaket 441 Interiörlist Ädelträ Oak dark matt 4EA Akustisk varning för fotgängare 4U9 Trafikköassistent 5AR Driving Assistant Plus 5AT Park assistantpaket 5DU Backkamera 3AG Park Distance Control (PDC) Bak och fram 508 Park Assist 5DP DAB+ radio 654 Högtalarsystem Harman/Kardon 674 Svensk språkversion 6S4 SEK Comfortpaket Advanced 7GA Multifunktion i ratt 249 Automatiskt avbländbara inner och ytter-speglar, elektriskt infällbara 430 Dryckeshållare 442 Armstöd fram 473 Förvaringspaket 493 Regnsensor 521 Klimatautomatik 534 Farthållare med bromsfunktion 544 LED strålkastare 5A2 Navigationssystem Professional 609 ConnectedDrive services package 7S9 ConnectedDrive Services 6AK Real Time Traffic Information 6AM Concierge Services 6AN Comfort Edition Plus BMWi ZPS Snabbladdning AC 4U6 Snabbladdning DC 4U7 | |
|
Synd att en så utrustad bil har den tråkiga gråa originalinredningen och den vita solidlacken. Driving Assistant Plus 5AT skulle jag inte valt igen, förmodligen inte navi PRO heller. Då går hela Connected drive paketet bort också. DAB känns onödigt. Parkeringspaketet är främst bra pga backkameran, kan inte fås separat. PDC bak är standard och fram känns overkill på i3:an. Det är väldigt lätt att manövra bilen. Självparkering är mest för show fast jag använde det några gånger på riktigt trånga P-platser. Det viktigaste, enligt mig som körde i3 i över två år, är: Comfortpaket (innehåller snabbladdning också numera) Metalliclack Fälgar (original är så fula och förstör hela intrycket) H/K (faktiskt bra tryck och rent ljud) LED (LED halvljus är överlägset) Komfortöppning (varför är inte detta standard på en bil med keyless start?) Med uppgraderad inredning får man bl a exteriört och interiört belysningspaket. Värt att tänka på och som lyfter interiören än mer. /Johan |
|
|
Hej! Blir Loft som inredning i stället. Såg att det åker med belysningar här och där då som du säger. Vit tycker jag är snyggast så det blir det ändå ;) 5AT tas också bort. Tack för input :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.