|
|
|
|---|---|
|
Går det att köpa nytt läder till en BMW e46? På metervara eller färdigsytt? Har svart skinn (N5SW) Gärna likt orginal så man bara behöver klä om framstolar och ha kvar baksätet. | |
|
Hej Du kan inte köpa läder på M vara Utan per kvd fot Jag har svart buffel läder (inte BMW original men ett av det bästa läder ) Kan skicka prov på det ! Sport stol eller vanlig ? |
|
| Går att köpa på ebay bland annat. I Polen kan de klä om dina stolar med nytt fräscht läder runt 10-15"... | |
|
Har sportstolar elinställda med minne. Finns det någon i Sverige som klär om bilinredningar? Nära Småland (Jönköping) Som är väldigt duktiga. |
|
Transocean |
@Dawwe Hela bilen menar du väl :-) |
|
Dawwe: Hur har du gått till väga när du låtit klä om inredningar i Polen? Skickat ner hela inredningen med fraktfirma eller lämnat bilen på plats? /Masten |
|
| Jag klädde om i Tyskland, betalde drygt 15', körde T/R två gånger själv. Fyller man bilen med lite dryck oxå så😀. Kolla med polenrep.se? | |
| Tror att schmidmann.se säljer ny klädsel | |
|
För 10-15k borde du kunna titta efter utbytesstolar på skrotar som är i bättre skick än dina - tar nog tid att hitta men kanske billigare. Jag har bytt mina halvskinn mot helskinn i E46an - två olika donatorbilar men hade inte el/minne - bara stolvärme och det var bara att bulta loss de gamla och bulta i de nya. Baksätet också bytt men tyvärr hade inte donatorbilen isofix så några kvadratcentimeter tyg sitter kvar i vinkeln på ryggstödet bak, mellan isofixhålen. Vet inte hur det är med minne om det måste kodas om ifall man byter stolar men själva elstyrningen gissar jag bara kräver strömförsörjning, men vet som sagt inte säkert /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.