|
|
|
|---|---|
|
Någon som har erfarenhet av dom? vad tar dom för besväret? kan dom orda finans? är det värt det? | |
|
5000-10000 i förmedlingskostnad låg de flesta förmedlingsuppdrag på som jag fick erbjudande om när jag hade min bil ute på annons, blev aldrig något då en handlare köpte in den. Mycket skumma bolag som sysslar med det, personligen så hade jag bara använt "traktens bästa", annars så kan det i värsta fall bli ännu svårare att få den såld när dom misslyckats. |
|
|
Akta dig för bolag som vill att du ska skriva över bilen på dem (eller lämna regbevis) innan du fått fullt betalt. Seriösa företag jobbar inte så. Det här är typexempel på hur fula förmedlare jobbar: Länk ------- //Lövet |
|
Lasse Karlsson |
Fredde123! Akta dig för Vigrens bil + Skandinaviska motormännen! Så mycket har jag hunnit lära mig!! HA DET!! modolasse |
|
Andreas: Hur jobbar seriösa då? De måste ju ha reg beviset om de ska sälja bilfan. Har lämnat en del bilar på förmedling, samt själv förmedlat en del, genom åren och regbevis följer alltid med bilen i dessa lägen. Aldrig blivit blåst, aldrig blåst ngn. Man märker ju direkt om det är en zigenare eller nån annan idiot man har att göra med. |
|
|
Är det en etablerad firma (läs KVD eller andra stora) kan man förstås lämna regbevis men är det en vanlig halvskabbig förmedlare skulle jag begära att få komma in med regbeviset när affären närmar sig sitt slut. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.