|
|
|
|---|---|
|
Ska köpa en ny f11 och vill gärna ha lastrumsmatta. Finns det BMW original? Hittar inte på bygg din BMW? Tips på annan prisvärd som man kan beställa hem? | |
| Gummimattor och lastrumsmatta tycker jag du ska få med vid nyköp. Min säljare skickade alltid med det kostnadsfritt sa han. | |
|
Köpte min på eBay, finns i hårdplast med gummi i mitten (lossnar med tiden) och i helgummi (mjuk). Köpte ena sedan andra (Polen) som är riktigt bra för ca 600kr + frakt. Väl värt det hela. Mvh Jonas B |
|
| SCStyling, som gör reklam bla för sådana mattor här på sajten, säljer dem Länk | |
|
Finns orginal till F11. Fick det med til min, och tycker den funkar bra. Tror inte du får upp sådana saker, typ som takräcken, mobil-adapter och mattor, när du bygger bilen på nätet, men kolla här: Länk |
|
| Mina kunder gillar denna mattan: Länk | |
| Kolla på www.hova.com. Jag köpte min där. Jag hittar inga fel på den. Jag tycker den sprider en behaglig doft i kupen också. | |
| Alla är vi olika, men jag med flera klarar inte av den skarpa doften, ungefär som billig parfym eller en klase doftgranar. Har även sålt en del såna mattor tidigare, en del kunder blev helt tokiga på doften. Den roligaste kommentaren var en kund som ringde och sa att han hade slängt ut golvmattorna i snön :) | |
|
Gällande bagagerumsmattor så är ju BMWs original skitsnygga! Däremot föredrar jag eftermarknads, de brukar vara platta (med något mönster) och sedan är uppviket längst ut. BMW Original har som en upphöjd del som börjar typ 5-7 cm från ytterkant, snyggt men inte så praktiskt. Någon som sitter på en (eftermarkands för F46) i stil med den weeeman länkar till så byter jag gärna bort min BMW Original mot en sådan =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.