|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
catch_me: Beta versionen av PREMIUM då. den officiella kommer att finnas tillgänglig så småningom finns än så länge endast på BMW ASAP Catch_me ,hur stor är beta versionen? ska kolla storleken på den officiella på den andra datorn |
|
|
Nej då det är full version på 16GB |
|
|
finns ingen 2017-1 på 16GB:)) Kolla igen..... du måste ha tittat fel... [den officiella) finns inte "ute" ännu så full kan de inte vara,ifall du inte oxå har asap FSC koderna kan t.ex se ut så här efter man genererat Release Code (Freischaltcode) Länk Länk |
|
|
haack: kollade nyss. "LIFETIME" slutar alltid med *D7Q* |
|
| Länk säljer han oxå Beta ? | |
|
Hur ska jag kunna veta det? skiljer som sagt inte mycket på beta vs official några MB,och i sällsynta fall buggar,men det är som sagt ytterst sällan. |
|
|
***TIMDEBITERING*** - Grundtaxa 200kr -Om kunden övervakar arbetet 250kr -Om kunden själv hjälper till 300kr -Om kunden vill leda arbetet 400kr -Om kvitto önskas 600kr :):):):):):) |
|
|
Bianca: haha..dendär taxan stämmer! ;) Tack för svaret, lifetime koden jag genererade slutar med D7Q...perfekt! |
|
|
Hej, Ni verkar ju vara kunniga här. Hur gör jag enklast om jag vill få tag på senaste kartorna och kod till min 335:a (2010) och hur går uppdateringsprocessen till. Jag har hårddisk. |
|
| @catch_me; såg inte att du hade 17-1 förrän nu. Har försökt hitta en PMfunktion men hittar ingen så om du fortfarande vill dela med dig - skicka en länk till doit_just(at)hotmail.com. Tack:) | |
| (at) bara för att jag inte ska kunna kopiera visst :) | |
|
catch_me,svaret på din tidigare fråga är "JA" Beta/Test version ECE BMW Group 401161.2.10 och uppdateringen är på 3st USB-stickor -------------------- Official "FINAL" version ECE BMW Group 401161.2.11 och uppdateringen är på 1st USB-sticka |
|
| (at)catch_me ;) Du får gärna kopiera men jag vill inte att en bot som ligger och skannar olika fora för att sedan spamma ska kunna göra det:) | |
|
Ingen fara jag misstänkte nåt sånt. Har mejlat dig Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.