|
|
|
|---|---|
|
Har en 525i e34 -92 där fläkten fungerar lite när som, många gånger hoppar den igång när man kör på stötiga/guppiga vägar och ibland funkar den som vanligt. När man väl får igång den så går den tills man stänger av bilen sen fungerar den oftast inte när man startar bilen igen. Testat med ett annat motstånd men hjälpte ej, har dock en fläkt liggandes men tänkte kolla om nån har ett annat hum om vad det kan vara innan. | |
|
Har troligtvis exakt samma problem på min 325 -92. Kommit fram till att drar jag vredet kors och tvärs mellan 0 och 4 (gamla manuella modellen) så hoppar den igång ganska så relativt snabbt, och funkar därefter oförhindrat. Nåt som känns igen? Jag skifta fläkt samt motstånd i bara farten som test men de gjorde ingen som helst skillnad. Inte satt mig in i nån ordentlig felsökning ännu, men nåt spök är de. Checkat/Skiftat säkring än så länge. Strömställaren verkar suspekt! |
|
| Hmm okej. nja det funkar inte alls oavsett om jag sitter och vrider fram och tillbaks på vredet. ibland startar den direkt på tändningen och annars när man kör i potthål eller liknande. på lågfart så skorrar det i fläkten | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.